Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^naprostý souhlas-podobné myšlenky se mi honí hlavou už nějaký čas a jsem ráda že to někdo cítí stejněR^

0 0
možnosti
Foto

Ještě jednou, snad již s nerozhozeným textem :)

Dobrý den,paní Hlušičková,

děkuji za váškomentář. Pochopitelně vím, že je možné na diskusi reagovat, jelikož jsem tak již mnohokrátučinila :). Dovolím si s vámi trochu nesouhlasit.

Pokud blogerneodepíše na komentáře pod svým článkem, nemusí to nutně znamenat, že jejignoruje. Komentářů může být vícero typů: a) ty, na které nenítřeba reagovat, jelikož jsou jen jakýmsi konstatováním b) urážlivé a hodnotícíkomentáře, vytvářející si na základě jednoho článku rychlý a povrchní názorna jeho autora, na které rovněž pokládám reakci za irelevantní, c) komentáře, žijícísi vlastním životem, kdy mezi sebou diskutují ostatní komentátoři anetřeba se zapojovat do jejich autonomních myšlenek d) komentáře, které zareakci určitě stojí.

Pokud váškomentář, na který jsem nereagovala, spadal do kategorie D, pak se vámomlouvám a byla bych velice nerada, pokud byste to vnímala jako ignoraci.

Možná by bylofajn připomenout, že jsem v prvním týdnu ledna napsala 5 blogů, na kterýpřišlo téměř 300 komentářů...

Přečtenívšech, natož reakce na ně, by byla nad hlavu i pro blogera na plný úvazek J

Většinousleduji komentáře jen první den, dva po uveřejnění, pak přijde nový článek aposouvám se k novému.

Nicméně Vášnázor bude určitě jako obsah blogu zajímavý a držím palce, abyste zvládla navšechny komentáře reagovat :-)

0 0
možnosti
MS

Komentář typu a): Ten první pokus byl technicky lépe vydařený. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, paní Hlušičková,

děkuji za váš komentář. Pochopitelně vím, že je možné nadiskusi reagovat, jelikož jsem tak již mnohokrát učinila :). Dovolímsi s vámi trochu nesouhlasit.

Pokud bloger neodepíše na komentáře pod svým článkem, nemusíto nutně znamenat, že jej ignoruje. Komentářů může být vícero typů:a) ty, na které není třeba reagovat, jelikož jsou jen jakýmsikonstatováním b) urážlivé a hodnotící komentáře, vytvářející si na základějednoho článku rychlý a povrchní názor na jeho autora, nakteré rovněž pokládám reakci za irelevantní, c) komentáře, žijícísi vlastním životem, kdy mezi sebou diskutují ostatní komentátoři anetřeba se zapojovat do jejich autonomních myšlenek d) komentáře, které zareakci určitě stojí.

Pokud váš komentář, na který jsem nereagovala, spadaldo kategorie D, pak se vám omlouvám a byla bych velice nerada, pokud byste tovnímala jako ignoraci.

Možná by bylo fajn připomenout, že jsem v prvním týdnuledna napsala 5 blogů, na který přišlo téměř 300 komentářů...

Přečtení všech, natož reakce na ně, by byla nad hlavu i problogera na plný úvazek J

Většinou sleduji komentáře jen první den, dva po uveřejnění,pak přijde nový článek a posouvám se k novému.

Nicméně Váš názor bude určitě jako obsah blogu zajímavý adržím palce, abyste zvládla na všechny komentáře reagovat :-)

0 0
možnosti
JH

Možná mi něco uniklo, ale víte, že se dá na diskusi reagovat? Původně jsem chtěla o autorově ignoraci komentářů v diskusi napsat na svůj blog, ale pak jsem nad tím mávla rukou. Jen mě to opět odradilo číst další blogy. Je tu pár fakt dobrých bloggerů, se kterými je radost diskutovat a pak bloggeři, co napíší zajímavý článek, ale do diskuse se nezapojují. To mi hodně vadí, připadá mi, že autora nezajímá názor čtenáře. I to je samozřejmě možné, ale pak by asi měl vypnout možnost diskuse...Píšete, že čtete diskusní příspěvky, že jsou některé hloupé, povrchní, urážlivé. Já jsem psala diskusní příspěvěk pod váš článek o identitě a takové jsem tam neviděla. Jistě, najdou se tu "urážeči", ti se dají ignorovat, ale pokud si někdo dá práci s naformulováním komentáře a odezva je nulová, tak prostě čtenáře přestane bavit. Není to výhrada jen vůči vám, setkala jsem se s tím tady častěji. Možná to přece jenom napíši;-)

1 0
možnosti
Foto

KLÁRO, je mi ctí být vašim blogerským kolegouR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to tak Klárko, lidé reagují nikoliv na to, co píše dotyčný autor, ale na svoje představy o tom, co si myslí, že píše. Proto každý komentář vypovídá jen o nich samotných. Netřeba se znepokojovat. Ani karma, ani počet přečtení nejsou o tom, jestli je nebo není sdělení kvalitní. Je tu hodně článků, které prakticky nikdo nečte a mají minimální karmu, ale přesto stojí za pozornost. Čtenost i karma je obchodovatelná. Jde jen o to, vědět co lidi aktuálně zajímá, co je jejich téma a je to. Individuální pochopení ochodovatelné není. Není ani přenositelné.

Takže za temto članek ti karmu nedám, aby ti tvoje ego nezbytnělo :-) Ale R^ to jo!

1 0
možnosti
JN

Velmi hezky napsané, karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Zvláště na blogu iDnes musí autoři (a autorky) blogů velice pečlivě vážit svá psaná slova, aby nedali adminům nejmenší důvod pro jejich smazání. Autorce blogu tohoto dávám karmu. R^;-)

0 0
možnosti
ZH

Milý pozitivní článek, díky.

1 0
možnosti
TV

Karma. Pěkný rozvážný příspěvek. Souhlasím s Vámi a díky za fajn shrnutí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2374x
Speciální pedagožka se zájmy v oblasti výchovy, vzdělávání, současných pedagogických problémů a mezilidských vztahů. S praxí ve speciální i běžné ZŠ. Tak trochu knihomolka,cestovatelka, sportovkyně, ale zejména pisatelka.

 

Seznam rubrik